Udzielamy gwarancji DOOR-to-DOOR na okres 36 lub 60miesięcy (w zależności od produktu) zarówno na zakup konsumencki jak i związany z działalnością gospodarczą. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia sprzedaży urządzenia końcowemu użytkownikowi na podstawie dokumentu sprzedaży t.j. paragon lub faktura VAT.
W przypadku gdy towar okaże się wadliwy, nie wygląda lub nie działa tak, jak przedstawiono w opisie klient ma prawo do nieodpłatnej naprawy, wymiany, udzielenia zniżki bądź zwrotu pieniędzy.
Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w trakcie trwania gwarancji, które powstały z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie lub z niewłaściwą technologią wykonania.
W ciągu podstawowego okresu gwarancji serwis zobowiązuje się do wykonania następujących czynności na rzecz właściciela sprzętu marki PATON™:
Zdiagnozowanie oraz identyfikacja przyczyn usterek,
Zapewnienie koniecznych i oryginalnych elementów do napraw
Wykonanie prac oraz wymiana uszkodzonych elementów
Sprawdzenie sprzętu naprawionego,
Odesłanie naprawionego urządzenia.
Okres gwarancyjny jest przedłużany o okres obsługi urządzenia w serwisie.
Reklamowany produkt powinien być dostarczony do punktu sprzedaży. Działamy w systemie DOOR-to-DOOR, dlatego w razie jakichkolwiek problemów wysyłamy do Państwa kuriera – przez pierwszy rok gwarancji na nasz koszt, po 1 roku gwarancji koszt dostawy kuriera wynosi 40 zł.
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego fakt dokonania zakupu wraz z datą sprzedaży (paragon lub faktura VAT).
Podstawowe zobowiązania gwarancyjne nie obejmują sprzętu:
Który posiada uszkodzenia mechaniczne, wpływającymi na funkcjonowanie urządzenia (np. deformacja obudowy lub części urządzenia wskutek upadku z wysokości, upadku ciężkiego przedmiotu na urządzenia, uszkodzenie elementów sterujących lub złączy);
Które zostały uszkodzone z powodu wpływu dużej wilgoci na elementy zasilania i elektroniki;
Które zostały uszkodzone z powodu nagromadzenia się w środku kurzu, przewodzącego prąd (pył węglowy, wiór metalowy itp.)
W przypadku samodzielnych prób naprawy jego węzłów i/lub wymiany części elektronicznych;
Uszkodzeń będących skutkiem montażu niewłaściwych części lub osprzętu, stosowania niewłaściwych środków konserwujących.
Zależnie od warunków eksploatacyjnych, zalecane jest jeden raz na pół roku dokonywać czyszczenia elementów wewnętrznych i zespołów sprężonym powietrzem, celem uniknięcia usterek. Uprzednio należy zdjąć z urządzenia osłonę. Czyścić urządzenie należy ostrożnie, trzymając wąż sprężarki na wystarczającej odległości, celem uniknięcia uszkodzenia łączy komponentów elektrycznych i zespołów mechanicznych.
Zobowiązania gwarancyjne nie mają zastosowania do wymiany elementów urządzenia spawalniczego, które podlegają eksploatacji, czyli narażone są na kontakt fizyczny. Roszczenia dotyczące poniższych elementów przyjmuje się w terminie nie później niż dwa tygodnie od daty sprzedaży:
przycisk wyłączenia i włączenia,
pokrętła regulacyjne parametrów spawania,
gniazda podłączenia kabli i rękawów,
gniazda sterowania,
kabel sieciowy i wtyczka kabla sieciowego,
uchwyt transportowy, pas na ramię, walizka, pudło,
uchwyt elektrody, łącznik masy, palnik, kable i rękawy spawalnicze.
Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej.
PATON Europe ponosi koszty dostawy spawarki do serwisu i wysyłki zwrotnej tylko do jednego roku od czasu zakupu. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 12 miesięcy, klient ponosi koszt dostawy w wysokości 40 zł (jest to całościowy koszt za wysyłkę w dwie strony, płatny kurierowi przy odbiorze naprawionej spawarki).
Kable spawalnicze do prac naprawczych nie są potrzebne, więc prosimy ich nie wysyłać.
Wybierz pola, które mają być wyświetlane. Inne będą ukryte. Przeciągnij i upuść, aby zmienić kolejność.